2011/11/10

MAIZPIDEN GOGOKOEN DUDAN TXOKOA (MONIKA):


7 comentarios:

  1. Aiii Ammaaaaaa, baina ze aurpegia daukat,ematen dut arrainglobo bat naizelaaaa!!!

    ResponderEliminar
  2. Barkatu, zer aurpegi daukadan :-)

    ResponderEliminar
  3. Baina hori da bideoarena. Nik uste dut oso naturala atera zaizula, primeran egin duzula. Oso ondo, neska! Bejondeizula!

    ResponderEliminar
  4. Zelako bideoa profesionala edo profesinagoa da, baina esan zuena Monika, gezurra da, behin bakarrik prestatu du gainera egunero presaka eta corrika gozaltzen da.

    Hori ez duzue sinetsen, txantxetan da.

    ResponderEliminar
  5. Egia esateko, inoiz ez gozaltzen hori. Beti kafea eta muesli. Dena den, oso ondo egin duzu aurkezpena. Primeran.

    ResponderEliminar
  6. Ez dut sinesten hori baino okerrago gosaltzen duzuenik! Maizpiden gosari mundialak egiten dira. Bost izarreko hotelen pareko da Maizpide!
    Ni zuegatik kezkatuta eta zuek primerako gosaria egiten. Orain ulertzen dut zergatik heltzen zareten klasera berandu! kar, kar, kar.

    ResponderEliminar
  7. Aupa, Monika, lehenengoan grabatu zenuen. Gainera, prestatu gabe. Mundiala zara! Primeran egin zenuen!

    ResponderEliminar