2011/11/10

NIRE ABESTIRIK KUTTUNENA (ROCIO )

5 comentarios:

  1. Bizitzarekin dantzan
    URTZ

    erreka baten bazterrean
    kitar hotsa haizean hedatuz;
    suaren argitasupean
    itzal gera, gurekin ez daudenen antzera.
    Denbora luze doan heinean
    ederra dena leun ahitzen da
    heriotza baino txiki txikiago den
    bizitzarekin dantzatu
    Etorkizuna da lekuko
    itzaletan sinestu;
    mendira igo eta ikusi
    lagunekin ederragoa de mundua

    ResponderEliminar
  2. Zer polita den abesti hau! hona hemen beste bertsio bat zuzenean grabatuta. http://www.youtube.com/watch?v=wqpbi_uDNJs . Portzierto hau da taldeak jo zuen azken abestia azken kontzertuan.

    ResponderEliminar
  3. Bada, ea abesti honekin oroitu eta marka ona egiten duzun biharko lasterketan! Eutsi goiari eta, hori bai, ez pasatu hotzik!

    ResponderEliminar
  4. Marka egiteko garaian ez dakit bada nik kanta hori aukeratuko nukeen. Nik, horrelakoetan,arnas-hotsarekin erritmoa eraman izan dut eta nago ez ote den mantsoegia kanta hori korrika bizi samar egin nahi duenarentzat. Askoz egokiagoa ikusten dut bezpera-gauean ondo lo egiteko, edo, lasterketaren ostean, konpainia onean, goxo-goxo egoteko.

    ResponderEliminar
  5. KONPAINIA ON HORREKIN ZERTAN ZABILTZAN! AGIAN, KONPAINIA ON HORREK ERRITMO BIZIAN JARRIKO ZAITU!
    ETA, ORDUAN, ZEUK DIOZUN BEZALA, ROCIOK AUKERATUTAKO KANTAK ERE EZ LUKE BALIOKO. ZER EGITEN DEN KONTUA!

    ResponderEliminar