2011/11/09

NIRE ABESTIRIK KUTTUNENA (PAKO)

3 comentarios:

  1. EUSKALDUN BERRIAREN BALADA
    OSKORRI

    Barakaldokoa naiz eta
    daukat paro obrero
    horregatik euskaltegira
    noa ni egunero.
    Euskaraz bazekien nire
    bisabueloak edo
    baina ni roillo hontaz
    orain arte zero,
    goizero, goizero
    AEKan bezero,
    batzuetan ero,
    besteetan bero
    baina ez dut milagro
    handirik espero.

    Goizean goiz hori behar dur
    motibazio bila.
    Euskara ez da ingelesa
    baina ez dago hila,
    egun askotan pensatzen dut
    hau dela inutila,
    Nik ez daukat kulparik
    ez banaiz abila,
    hau da hau makila,
    aditz klase pila,
    hitzak beste mila;
    animo mutila
    esaten dute baina
    ez da hain fazila.

    Ideia hau nire buruan
    ez dakit noiz hasi zen
    baina batzutan ez naiz hemen
    gehiegi dibertitzen,
    lau gauzak izen bat dute eta
    gauza batek lau izen,
    kokoteraino nago
    klaseak aditzen
    pegatak ipintzen
    ta dirua biltzen ...
    nola sartu nintzen
    ez dut konprenitzen
    lau on bat bilatzeko
    ez badu serbitzen.

    ResponderEliminar
  2. ZELAKO ABESTI, EH EH EH!!!! PASADA BAT DA.
    Orain dela ez dakit zenbat urte euskaltegi batean hasi nintzen, urduri nengoen baina bat batean andereino abesti hau jarri zuen.

    ResponderEliminar
  3. Eta esan zenuen: ez naiz bakarra!
    Bada, eutsi goiari!

    ResponderEliminar