2011/11/14

NIRE ABESTIRIK KUTTUNENA (EVA)

5 comentarios:

  1. AITORMENA
    HERTZAINAK

    Ez dira betiko garai onenak
    azken finean gizaki hutsak gara
    Barearen ostean dator ekaitza
    Udaberri berririk ez guretzat
    Denborak aurrera etengabian
    ta orain ezin eutsi izan giñana
    rutinaren morroiak bihurtu gara
    laztana lehen baino
    lehen aska gaitzetan.

    Ohartu gabe arrunt bilakatuta
    Ohartu gabe heldu gara mugara
    Mundua jautsi zaigu gainera
    maitia lehen baino
    lehen aska gaitzetan.

    Ez dakigu non dagoen hoberena
    Bila dezagun beste lekuetan
    Ba, zin dagizut ez dizudala
    inoiz gezurrik esan eta
    zaude zihur ezin izango
    zaitudala ahaztu inoiz
    aitortzen dut izan zarela
    ene bizitzaren onena
    baina orain, maitia lehen baino
    lehen aska gaitzetan.

    ResponderEliminar
  2. Eva Aitormena, zelako abestia… Memento txarrak pasa eta gero askotan entzun dudan abestia… Baina bai, kostata pertsonak ahaztu ahal ditugu, nahi baldinbadugu noski!

    ResponderEliminar
  3. BIZITZA HORIXE DA, BIDEAN JARTZEN ZAIZKIGUN OZTOPO GUZTIAK GAINDITZEA. EUTSI GOIARI!

    ResponderEliminar
  4. Abesti hau Euskal Herriko klasiko bat da. Musika zoragarria eta hitza oso ona, amodioa bukatzen denean, harremana bukatzea hoberena da eta. Normalean, amodiozko abestiek mezu hau ez dute zabaltzen. Hala ere, abesti hau errealitatearekin oso lotuta dago.

    ResponderEliminar
  5. Zenbat oroitzapen etortzen zaizkidan burura eta zenbat aldiz gure Garik negar eragin didan abesti honekin.
    Esan behar dut izugarria iruditzen zaidala, bai musika, bai letra, bai transmititzen duena.
    Lehenengo aldiz abesti hau entzun nuenean pentsatu nuen desamodiori buruz hitz egiten zuela, baina behin eta berriro entzunda... zuzendu behar izan dut nire lehenengo iritzia; batzuetan bi pertsonak ezin dute elkarrekin egon, nahiz eta elkar asko maite duten.
    Nire ustez, Ertzainaken abesti onena da eta behin eta berriro entzun nezake.

    ResponderEliminar