2011/11/08

NIRE ABESTIRIK KUTTUNENA (MONIKA)

2 comentarios:

  1. Ez dakit zer den, baina abesti honek zerbait dauka barru-barruan ukitzen nauela; bai letra, bai melodia, baita ahotsa ere gustatzen zait. Oso musika atmosferikoa dela uste dut.

    Nola hitz egiten duen egunerokotasunaren gainean, amodioren egunerokotasunari buruz gustatzen zait. Bestaldetik, entzuten dudan bakoitzean ezin dut abestu gabe egon eta berehala hasten naiz abesten.

    Badakit ez dela abesti handi bat, agian horregatik gustatzen zait, abesti xinple bat delako. Badaude esaten dutenak edertasuna gauza txikitan dagoela, ba nik edertasuna aurkitzen dut abesti honetan.

    Eta bukatzeko zoratzen nau galdetzen duenean zer da zure ilusioez gaurkoan?. Gutxitan, inoiz ez ez esatearren, galdetzen diogu gure ondoan dagoenari hauxe, zer den hunkitu egiten zaizuna gauza, eta agian egin beharko genuke.

    ResponderEliminar
  2. Esaldi sinple bat galdera handiegirako
    KEROBIA

    Esaldi sinple batekin hasiko naiz, kafea erre da baina. egun onak eman dizkidazu, hotz egiten du gaur etxean. beste era batetan hasiko naiz, goizero fragantzi ta formak zure ilean, gauza ederra da kaosa gauza txikitan. zer da zure ilusioez gaurkoan? galdera handiegia agian gauza sinple baterako. etxea momentu zoriontsuez bete dugu baina batzutan korapilo bat eztarrian, lasai elkarrekin gaude eta.

    ResponderEliminar