2011/11/10

NIRE ABESTIRIK KUTTUNENA (SARA)

1 comentario:

  1. HAIZEA
    KEN ZAZPI

    haizea bezala
    eskuen artetik
    ihes egiten duzu
    eta momentu baten
    galduta bakarrik
    hustuta uzten nauzu

    behar dudanetan ezin naiz babestu zure besoetan
    baina badakit hor zaurdela izkutatuta nire bihotzean zure irrifarra gogoan ezin ahaztu etz ezin ikutu
    zergatik ez zauden nirekin ezin dut jasan ezin dut ulertu

    milaka arrazoi
    korrika hasti ta
    inoiz ez gelditzeko
    itxaropenhitzek
    ez dute balio
    zu berriz sentitzeko

    behar dudanetan ezin naiz babestu zure besoetan
    baina badakit hor zaudela izkutatuta nire bihotzean

    eta agertzen zara
    laboan kantu zaharretan
    eta lapatzeko olatu bortitzetan
    ez zaitut inola berriz galdu nahi laztana
    baina goizeko ilargia bezala
    ningandik urruntzen zara.

    ResponderEliminar